Giftkit
Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
kontakt@giftkit.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia oraz produkty, które chcesz zwrócić. Następnie poczekaj na wiadomość zwrotną od nas, którą otrzymasz w ciągu 24 godzin. Nie odsyłaj od razu towaru! Kiedy Twoje zgłoszenie zwrotu zostanie przetworzone, otrzymasz e-mail z unikalnym numerem zwrotu oraz adresem, na jaki należy odesłać towar. Na przesyłce zwrotnej należy umieścić unikalny numer zwrotu, który Ci nadamy po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Zwracany Towar powinien być pełnowartościowy, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Przesyłka ze zwracanym Towarem powinna być należycie zabezpieczona, aby nie powstały żadne uszkodzenia w trakcie transportu. Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
Koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas ponosi klient.
Towar należy wysłać na następujący adres:
Aby złożyć reklamację napisz wiadomość e-mail na adres kontakt@giftkit.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia oraz wskaż produkt, który chcesz zareklamować. Opisz dokładnie powód reklamacji tak, abyśmy mogli szybko i sprawnie ją rozpatrzyć. Następnie oczekuj na wiadomość zwrotną. Nie odsyłaj od razu towaru! Najpierw nasz serwis zweryfikuje Twoje zgłoszenie i prześle informacje o toku postępowania. Odpiszemy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
Ważne: Dzięki wstępnym weryfikacjom część zgłoszeń reklamacyjnych możemy rozpatrzyć zdalnie, bez konieczności odsyłania towaru.
Adres do wysyłki:
Web-Trader Sp. z o. o.
Kobielska 17/81
04-359 Warszawa